logo vp 19Od startu Velké pardubické letos uplyne 145 let. Poslední čtvrt století byl její název i logo propojen s generálním partnerem. Nyní Velká pardubická steeplechase buduje svoji vlastní značku. Představujeme vám nové logo Velké pardubické.

Legendární dostih je nejen v Pardubicích považován za rodinné stříbro, o kterém se mluví i v zahraničí. Je součástí mezinárodního seriálu Crystal Cup. Nedávné změny v oblasti generálního partnera mu dávají i nové příležitosti. Například vybudovat vlastní silnou značku. Velká pardubická přichází s novým logem. „Chtěli jsme do loga zakomponovat vše, čím Velká pardubická je. Tradici, dynamiku, symboliku. Logu dominuje silueta koně s žokejem ve skoku. Vše je vyjádřeno čarou, pro jejíž načrtnutí byla autorovi loga inspirací samotná trať dostihu, kdy se různě kříží a proplétá,“ popsal logo Martin Korba, místopředseda představenstva Dostihového spolku a.s. Součástí loga je také název dostihu Velká pardubická steeplechase. „Chceme vlastní značku dostihu. Logo však je navrženo tak, aby dávalo možnost v příštích letech případnému propojení s budoucími partnery akce.“ Logo je zpracováno v několika barevných odstínech pro variabilní použití dle typu celkové grafiky. Pracuje však se zelenou barvou, která evokuje příslušnost k dostihovému závodišti – největší „zelené“ ploše v krajské metropoli.

Tisková zpráva Dostihového spoku Pardubice








    Valid XHTML and CSS ©2013 Fitmin | code hofmanovi.net