Jak dnes uvedl Dostihový spolek, sledovalo letošní televizní přenos 126. Velké pardubické s Českou pojišťovnou podle statistik mediamania.cz 2,3 miliónu diváků. V to nejsou započítáni diváci, sledující přenos z Velké na britském dostihovém kanále Racing UK ani diváci, kteří dali přednost sledování přenosu na internetu.
Doma u televizních obrazovek půl hodiny před startem Velké pardubické přenos sledovalo na obou kanálech České televize 1,7 milionu diváků starších 15 let, při samotném vrcholu nedělního programu (po dobu dostihu) sledovanost vzrostla na více než 2,3 milionu diváků!
Navzdory nepříliš příznivému počasí si přímo do Pardubic našlo v neděli cestu 25 tisíc diváků. „Počet diváků na pardubickém závodišti naplnil naše očekávání. Věděli jsme, že návštěvnost oproti loňskému roku klesne, protože proti hrálo mnoho faktorů. Přesto pětadvacet tisíc diváků je krásné číslo a my doufáme, že si všichni celý dostihový den na pardubickém závodišti užili,“ komentoval návštěvnost ředitel a místopředseda představenstva Dostihového spolku Martin Korba. (miv)