Včerejší mítink na mosteckém závodišti, kterým odstartovala letošní dostihová sezóna, se odehrál na katastofálně nepřipravené dráze. Tak to alespoň vidí jeden z účastníků včerejšího mítinku trenér Zdeněk Mimra, který nás požádal o zveřejnění následujícího příspěvku, který je jeho pohledem na kvalitu mostecké dráhy:

 
V loňském roce vyvolalo vlnu oprávněné kritiky poničení dráhy v cílové rovině v Pardubicích těžko pochopitelným umístěním kluziště, ale už se nepsalo o tom, že na 90% překážkové dráhy v Mostě zcela chyběla tráva, údajně spálená na jaře nevhodnou aplikací hnojiva.  Nikoho to moc nevzrušovalo! Že by to snad bylo tím, že majoritním akcionářem mosteckého závodiště je Charvát Group? Nicméně ještě horší překvapení čekalo na účastníky prvního letošního mítinku v Mostě a to v podobě katastrofální nepřipravenosti rovinové dráhy, která svou pružností připomínala betonovou dálnici (pendometr 2,6), byla plná nerovností a nezasypaných zatvrdlých děr a byla určitě v nejhorším stavu v mostecké historii. Konečně jedna zlomená noha a v tomtéž dostihu IV. kategorie vyběhnutý rekordní čas také o něčem svědčí. Proslýchá se cosi o nezaplacených účtech za vodu z roku 2019, ale to se mi nechce úplně věřit. V každém případě pořadatel neumožnil trenérům ani včasnou inspekci dráhy a případné škrtnutí koní pro její nezpůsobilost a připomínky odbyla předsedkyně AČTJ  výrokem „Buďte rádi, že se vůbec běhá!“ Tak tedy za těchto okolností na závodišti kategorie A já rád nejsem! Mám zodpovědnost za zdraví koní v tréninku, vyhodil jsem majiteli z kapsy peníze za přihlášky, OSK, ustájení, vodění, jízdné a transport a těžko se vysvětluje, že jsem nic podobného na závodišti kategorie A nemohl ani tušit.

Zdeněk Mimra








    Valid XHTML and CSS ©2013 Fitmin | code hofmanovi.net

Real time web analytics, Heat map tracking